ACTIVITATS DE CLUB

PRESENTACIÓ D'EQUIPS

Com cada any organitzem la Presentació dels equips de la temporada, aquest any tal i com portem fent els últims anys, organitzada junt amb l'Escola Joviat, acte que jugadors, entrenadors, pares i mares i familiars són els autèntics protagonistes. El present i futur del nostre bàsquet.

3x3 FESTA MAJOR

3X3 de Festa Major, una autèntica festa del bàsquet de la ciutat. Més de 60 equips de totes les edats i categories que venen a participar d'aquest acte de Festa Major de la ciutat de Manresa.

MEMORIAL MAGÍ FORN

El club organitza el Memorial Magí Forn en memòria al ex-jugador de l'entitat. Una competició/torneig en categoria Infantil i Cadet que venen a competir diferents equips de Catalunya.

FISIO DE CLUB

MÒNICA BLASI I MAURICI ALGUÉ són els dos fisioterapeutes del club, la Mònica pels equips de base i en Maurici pel primer equip. Dos grans professionals que asseguren la millor atenció als nostres jugadors/es.

CAMPUS D'ESTIU

Des de fa 7 anys estem organitzant el Campus d'Estiu, un autèntic èxit que any rere any es va fent cada cop més gran i amb més jugadors/es que poden gaudir de l'esport que els agrada durant els mesos d'estiu.

CLÍNICS/FORMACIONS

Un dels principals objectius del club és la formació continuada dels entrenadors per així poder donar el millors entrenaments als nostres jugadors/es, és per això que organitzem formacions pels nostres entrenadors realitzats per entrenadors de renom com (Salva Maldonado, Xevi Garcia, Jou Marimón, etc)

DIADA 11 DE SETEMBRE

Com cada any des de l'Associació Esportiva La Salle Manresa realitzem l'ofrena floral en la diada nacional de Catalunya en l'acte organitzat per l'ajuntament de la nostra ciutat

TORNEIG INCLOSIU

Torneig organitzat amb la col·laboració de la Fundació La Caixa. Torneig de Bàsquet solidari amb la participació del nostre equip d'AMPANS-LA SALLE juntament amb altres equips de bàsquet inclosiu.